Telefon - przeniesienie numeru - Climax
Telefon – przeniesienie numeru

Przeniesienie numeru

Do ClimaxNet można przenieść należący do innego operatora swój aktualny numer stacjonarny.
Przeniesienie numeru jest bezpłatne, proste i szybkie.
Wystarczy zlecić to przedstawicielowi ClimaxNet lub w BOA a załatwimy wszelkie formalności.

W przypadku numerów stacjonarnych przeniesienie numeru może być realizowane wewnątrz całej strefy numeracyjnej (ograniczonej telefonicznym numerem kierunkowym) co oznacza, że możemy stary numer uruchomić w nowej lokalizacji (na przykład w nowym mieszkaniu). Warunkiem koniecznym jest obecność infrastruktury ClimaxNet w Twoim budynku ( zasięgu).

Jeśli zdecydowałeś się na telefonię stacjonarną ClimaxNet masz gwarancję niskich rachunków i możesz przed przeniesieniem dotychczasowego numeru zamówić usługę i korzystać z niższych opłat, zachowując tymczasowo dotychczasową linię telefoniczną. Do momentu przeniesienia numeru będziesz miał dwa numery (ClimaxNet i Twojego dotychczasowego operatora). Wówczas używaj telefonu ClimaxNet do dzwonienia, a dotychczasowego operatora do odbierania połączeń. Od daty przeniesienia numeru, linia dotychczasowego operatora przestanie być aktywna.

Przeniesienie numeru można zlecić w trzech różnych trybach:

Przeniesienie w konkretnym dniu (DAY)

Z tego trybu możesz skorzystać jeśli chcesz szybko przenieść numer bez względu na zobowiązania względem aktualnego operatora. Ważne jest aby termin przeniesienia był bliższy niż termin końca dotychczasowej umowy Wówczas nie będziemy konsultowali się z Twoim aktualnym dostawcą usługi. Numer zostanie przeniesiony w podanym przez Ciebie terminie. Musisz jednak pamiętać, że przy przeniesieniu numeru w trybie natychmiastowym, obecny operator ma prawo naliczyć koszty za zerwanie umowy.

Przeniesienie z zachowaniem terminu wypowiedzenia umowy (END)

W tym trybie upewnij się jaki termin wypowiedzenia umowy cię obowiązuje i przeniesiemy go w pierwszym dniu po jego zakończeniu. W takim przypadku obecny operator może naliczyć koszty zerwania umowy tylko jeśli Twoja umowa jest jeszcze w okresie zobowiązania wynikającego z regulaminu promocji.

Przeniesienie na koniec okresów promocyjnych i terminu wypowiedzenia umowy (EOP)

W tym trybie poza uwzględnieniem terminu wypowiedzenia umowy wynikającego z regulaminu promocji, dotychczasowy operator może doliczyć dodatkowo termin wypowiedzenia umowy wynikający z regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Jest to najbezpieczniejszy sposób przeniesienia, gdyż nie ma niebezpieczeństwa aby aktualny operator naliczył jakiekolwiek kary umowne. W tym trybie aktualny operator wskaże najkrótszy możliwy termin przeniesienia w którym nie zostaną naliczone żadne kary.

Zleć przeniesienie numeru

Jeśli chcesz przenieść do ClimaxNet swój numer telefonu,  nie musisz się martwić o formalności związane z rozwiązaniem umowy u obecnego operatora. Załatwimy to za Ciebie za darmo! Przeniesienie numeru możesz zamówić w następujący sposób:

Bez wychodzenia z domu:

  • na climaxnet.pl – po wysłania formularza zamówienia nasi Przedstawiciele skontaktują się w ciągu 3 dni roboczych
  • telefonicznie – zadzwonić na Infolinię: 146740000 aby bezpośrednio uzgodnić wszystkie szczegóły

Osobiście:

W Biurze Obsługi Abonenta. Adresy placówek znajdziesz na naszej stronie www.climaxnet.pl w zakładce Kontakt.
Poniżej podajemy niezbędne dane, które należy dostarczyć naszemu przedstawicielowi:

  • imię i nazwisko
  • nr i seria dowodu osobistego, nr PESEL
  • ewentualnie nazwa firmy, jeśli prowadzić działalność gospodarczą oraz NIP i REGON
  • adres, na który chcesz przenieść numer
  • numer lub numery aktualnych telefonów
  • wybrany przez Ciebie sposób rozwiązania umowy z obecnym operatorem (patrz opis: Tryby rozwiązania umowy)

Sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci CLIMAXNET