Pytania i odpowiedzi

FAQ

Pytania i odpowiedzi na najczęściej poruszane tematy
Jakie dokumenty są niezbędne do zawarcia umowy?
Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.
Czy adres instalacji Internetu musi być zgodny z adresem zameldowania Abonenta?
Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.
Jak długo trzeba czekać na założenie Internetu?
Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu pięciu dni roboczych od daty zgłoszenia.
Czy mając internet w CLIMAXie otrzymuję stały czy dynamiczny adres IP?
W Climaxie klient otrzymuje stały wewnętrzny adres IP. Jest możliwość uzyskania stałego zewnętrznego adresu IP.
Co trzeba zrobić, żeby mieć w mieszkaniu/domu internet bezprzewodowy?
Należy zakupić specjalne urządzenie - tzw. Acces Point lub router z obsługą sieci WiFi. Jeśli zamierzasz korzystać z usługi FTTH, taki router z WIFI dostaniesz przy instalacji.
W jaki sposób mogę zalogować się do Panelu Klienta?
Panel Klienta zawiera wiele cennych informacji na temat Twoich usług. Możesz pobierać i regulować faktury, a nawet samemu przyjąć zgłoszenie serwisowe w wypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek/problemów. Aby skorzystać z opisywanych funkcji zaloguj się poprzez przycisk na naszej stronie www używając loginu i hasła (dostępne na karcie klienta dostarczonej wraz z umową)
W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (146740000)
Nie działa mi internet. Co mam robić?
DOSTĘP ZA POMOCĄ ANTENY RADIOWEJ
Jeśli korzystasz z usługi radiowej sprawdź czy antena jest włączona do prądu. Na krótką chwilę wyciągnij wtyczkę anteny z gniazdka po czym ponownie ją podłącz. Sprawdź kabel od zasilacza do pierwszego urządzenia. Jeśli wtyczka wpięta jest do routera upewnij się, że działa on prawidłowo.
DOSTĘP ZA POMOCĄ KABLA
Upewnij się, że kabel jest prawidłowo podłączony do pierwszego urządzenia rozgłaszającego. Jeśli korzystasz z routera upewnij się, że działa on prawidłowo.
Jeśli powyższe czynności nie wpłynęły na działanie usługi- skontaktuj się pilnie z Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00 w soboty od 09:00-13:00 poza tymi godzinami - całodobowo zgłoszenie odbierze Infolinia.

Sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci CLIMAXNET